Search found 381 matches

by Cyberstar
Tue Jun 30, 2020 1:35 am
Forum: Feature Wishlist
Topic: More collection colors?
Replies: 36
Views: 11138

Re: More collection colors?

+1 for added collection colors.
by Cyberstar
Tue Apr 24, 2012 3:39 am
Forum: Music and Audio Production
Topic: Live 8.3 Crashing
Replies: 9
Views: 727

Re: Live 8.3 Crashing

William wrote:I've had lots as well.

I'm tired of emailing back and forth with tech support so I've just decided to begin learning Presonus Studio One.
Same here..I like working with Live but it has gone way past the point of ridiculous.
by Cyberstar
Sat Apr 14, 2012 7:15 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: What's your favorite hardware synth?
Replies: 41
Views: 5549

Re: What's your favorite hardware synth?

A few of mine would be:

Moog Voyager
Prophet 08
Alesis Andromeda
Juno 106
Korg Mono/Poly
Novation Super Nova

all of which I've been using much more these days, getting fed up with live crashing all the bloody time if you insert a damn vsti unstable arse software rubbish lol.
by Cyberstar
Tue Mar 06, 2012 8:37 am
Forum: Music and Audio Production
Topic: Other DAWs
Replies: 47
Views: 4002

Re: Other DAWs

Live & Reason 6 for writing and sound design Studio One V2 for everything else.
by Cyberstar
Fri Aug 12, 2011 2:31 am
Forum: Music and Audio Production
Topic: My studio is featured in Electronic Musician magazine!
Replies: 54
Views: 7658

Re: My studio is featured in Electronic Musician magazine!

Congrats mate, I just got that copy in the mail today... while thumbing through it I seen that picture and thought I've seen that studio before 8) well deserved.

Cheers
by Cyberstar
Sun Jun 19, 2011 2:59 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: R.I.P Clarence Clemons
Replies: 3
Views: 552

R.I.P Clarence Clemons

The world has lost yet another great musician. :(

http://www.musicradar.com/news/guitars/ ... -69-464147
by Cyberstar
Wed Jun 01, 2011 7:03 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: Post your set up and your sexy cat...
Replies: 5255
Views: 1384191

Re: Post your set up and your sexy cat...

^^^^ Like the dog and the setup mate.^^^^
by Cyberstar
Thu Apr 07, 2011 5:25 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: Does anyone use a sepearte computer for making music?
Replies: 19
Views: 2386

Re: Does anyone use a sepearte computer for making music?

kb420 wrote:I have 3 computers. One that I use just for the internet. One that is strictly for music, and a laptop.
Same here.
by Cyberstar
Fri Mar 18, 2011 1:39 am
Forum: Music and Audio Production
Topic: Prime Loops are amazings
Replies: 263
Views: 36384

Re: Prime Loops are amazings

scutheotaku wrote:
Cyberstar wrote:Hmmmm...wasn't this horse beat to death ages ago :lol:
Welcome to the Music and Audio Production forum :wink:
:mrgreen: :mrgreen: yep lol
by Cyberstar
Thu Mar 17, 2011 10:43 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: Prime Loops are amazings
Replies: 263
Views: 36384

Re: Prime Loops are amazings

Hmmmm...wasn't this horse beat to death ages ago :lol:
by Cyberstar
Tue Feb 15, 2011 7:12 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: How Do you record a Korg Triton into Ableton?
Replies: 4
Views: 969

Re: How Do you record a Korg Triton into Ableton?

G'day make sure your audio interface is setup properly, then select which ever input your triton is connected to on said interface. (On an audio track) click the "audio from" drop down pick that input, for midi you create a midi track and on the "midi from" drop down select the midi port that your t...
by Cyberstar
Mon Feb 07, 2011 5:55 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: Why Make music?
Replies: 44
Views: 4817

Re: Why Make music?

Rabalder wrote:I am my music.
Without my music, I am no more.
^^^^^^^^ THIS ^^^^^^^^^^^^^^
by Cyberstar
Sat Feb 05, 2011 6:39 pm
Forum: Music and Audio Production
Topic: Why Make music?
Replies: 44
Views: 4817

Re: Why Make music?

Keeps me from killing people that ask questions like this. :mrgreen: :lol: