Page 1 of 5

bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 8:24 pm
by smartass303
THE FUCKING BITCH TOTALLY SCREWED ME TODAY!
i was supposed to pick her up from work to have a little sex tonight (since im getting 30 tommorow). and the fucking hooker told me that shes cheating on me with another guy since a week or so. ON THE STREET IN THE MIDDLE OF THE CITY ON A SUNSHINY DAY!
damn, aint she has no heart at all? or is she just plain STUPID?!?

fucking bitch, burn in hell...

303

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 8:47 pm
by nebulae

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 8:48 pm
by dum
I don't give a shit

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 8:57 pm
by AceLuby
dum wrote:I don't give a shit
If you really didn't give a shit you wouldn't have opened up the thread. If you did by accident you definitely wouldn't have read the whole thing. And if you got that far and STILL didn't give a shit, you probably wouldn't have posted that you don't give a shit. My guess is you do give a shit. Lots of shits.

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 8:59 pm
by smartass303
dum wrote:I don't give a shit
then get a potatoe, take a little butter, stick it up youre ginger ass and THEN give a shit...

r-tard,

303

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 9:06 pm
by malutki
dum wrote:I don't give a shit
but I am starting to suspect you ARE one :roll:




this ones for you 303
http://www.youtube.com/watch?v=IL0ozC_khLg

keep it up

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 9:38 pm
by kb420
smartass303 wrote:THE FUCKING BITCH TOTALLY SCREWED ME TODAY!
i was supposed to pick her up from work to have a little sex tonight (since im getting 30 tommorow). and the fucking hooker told me that shes cheating on me with another guy since a week or so. ON THE STREET IN THE MIDDLE OF THE CITY ON A SUNSHINY DAY!
damn, aint she has no heart at all? or is she just plain STUPID?!?

fucking bitch, burn in hell...

303
Go out by yourself. Get shitty drunk. Find the nicest fat bitch you can, and fuck the shit out of her!!!!!! :D :D :D :D :D


Fat girls:

they don't yell
they don't tell &
they're grateful as hell!!!!!

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 9:49 pm
by leedsquietman
Stay home with a bottle of whisky, a stack of benzos and listen to Morrissey all night long.

This will either snap you out of feeling sorry for yourself, or you'll do yourself in and not have to worry about it further.

Let's face it - you're going to be 30 and no girl. It's all downhill from there - maybe turn gay and you'll have no shortage of dirty sex offers ... just get on craigslist or any of the myriad of dodgy dating websites. Even fat chicks can spot a desperate case and will walk on by at this stage in your life ...

When you're past 40 a nice cup of tea and a wholesome dump cures everything .... better than sex.

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 10:37 pm
by rikhyray
smartass303 wrote:have a little sex tonight (since im getting 30 tommorow)
303
Since you are getting 30 you should not have "little sex" but LOTS of sex, damn, homie you are in Hamburg! So forget that byatch and proceed richtung St.Pauli, I dont have to tell you what to do in Einzelheiten. Happy birthday and make this night worth it!

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 10:40 pm
by Da hand
:lol: Leeds. I like your "get rid of the competition" approach.

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 11:19 pm
by Bleep Blop Ima Robot
Go open her gas tank, slide a gasoline drenched towel down in there...light it and gtfo.
:twisted: :twisted: :twisted:

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 11:26 pm
by LoopStationZebra
FFS. Are any of you actually MEN?

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 11:38 pm
by malutki
^^^^^^
yeah, but we're all Mac users...

Re: bitches = die

Posted: Tue Apr 06, 2010 11:56 pm
by leedsquietman
Da Hand - you know me too well :lol:

Re: bitches = die

Posted: Wed Apr 07, 2010 12:15 am
by ethios4
Look at it this way man....she is a piece of shit right now, but at least she told you up front, and now you know she is a piece of shit so you can get the fuck away from her now rather than dragging it on for years while she is stabbing you in the back without you knowing. Move on.