iPad

Discussion of anything not related to audio or music production
rcpunker
Posts: 434
Joined: Fri Jan 21, 2011 3:36 pm

Re: iPad

Post by rcpunker » Thu Jul 28, 2011 11:06 pm

Mulitia twitter says a Freestyle rider is gonna mount an iPad on his dirt bike and try to TWEET during a competition run at the X GAMES.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

enhung24
Posts: 25
Joined: Tue Jul 05, 2011 11:27 pm

Re: iPad

Post by enhung24 » Thu Aug 04, 2011 1:22 am

3 at Thanksgiving? Who wants to stand outside in the cold ?

RECYCLE BIN
Posts: 113
Joined: Thu May 12, 2011 4:13 am

Re: iPad

Post by RECYCLE BIN » Wed Aug 10, 2011 1:02 pm

Any thoughts on the new Oramics app ? I might get it just for fiddling around.

jologahd
Posts: 21
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:16 am

Re: iPad

Post by jologahd » Wed Aug 10, 2011 1:56 pm

Since Oramics is both for iphone and ipad i just might get it. waiting for different youtube videos on it first.

RECYCLE BIN
Posts: 113
Joined: Thu May 12, 2011 4:13 am

Re: iPad

Post by RECYCLE BIN » Mon Aug 22, 2011 3:37 am

Man, this guy commented on here he rather use his netbook instead...
http://www.synthtopia.com/content/2011/ ... -container

stringtapper
Posts: 6275
Joined: Sat Aug 28, 2004 6:21 pm

Re: iPad

Post by stringtapper » Mon Aug 22, 2011 4:48 am

Somebody's a little obsessed with LSZ.
Unsound Designer

H20nly
Posts: 15844
Joined: Sat Oct 27, 2007 9:15 pm
Location: The Wild West

Re: iPad

Post by H20nly » Thu Aug 25, 2011 11:52 pm

stringtapper wrote:Somebody's a little obsessed with LSZ.
:lol: no shit huh?

what a way to spend your time, pretending to be someone that is using a pseudo name for logging on to the internet by stealing that name and pretending to be them to post the opposite of what they would post. that'll teach 'em :?
right?

LoopStationZebra
Posts: 10586
Joined: Sat Jan 17, 2009 5:57 pm
Contact:

Re: iPad

Post by LoopStationZebra » Fri Aug 26, 2011 4:24 am

RECYCLE BIN wrote:Man, this guy commented on here he rather use his netbook instead...
http://www.synthtopia.com/content/2011/ ... -container

You really are a fucking cunt.

Okay. We're going to kick this up a notch I guess. I was hoping you'd let that shit go, but it's definitely game on.

:P
I came for the :lol:
But stayed for the :x

LoopStationZebra
Posts: 10586
Joined: Sat Jan 17, 2009 5:57 pm
Contact:

Re: iPad

Post by LoopStationZebra » Fri Aug 26, 2011 4:26 am

LoopStationZebra wrote:
RECYCLE BIN wrote:Man, this guy commented on here he rather use his netbook instead...
http://www.synthtopia.com/content/2011/ ... -container

You really are a fucking cunt.

Okay. We're going to kick this up a notch I guess. I was hoping you'd let that shit go, but it's definitely game on.

:P

How ugly do you want this to get? I'm just gonna ask now so that we'll be in complete agreement later.
I came for the :lol:
But stayed for the :x

arctic ranger
Posts: 654
Joined: Sat Jan 28, 2006 6:49 am
Location: inuvik NT/vancouver BC

Re: iPad

Post by arctic ranger » Fri Aug 26, 2011 9:08 am

Awwww....that's so sweet. He wants to sorta "quasi opposite emulate you" then post it in your hood.

Kinda reminds me of bizzaro superman.....who fails at everything...
mpb c2d, remote sl, mpc1000, korg legacy, zebra 2, phoscyon, devastator

http://soundcloud.com/enrock/first-edit

RECYCLE BIN
Posts: 113
Joined: Thu May 12, 2011 4:13 am

Re: iPad

Post by RECYCLE BIN » Fri Aug 26, 2011 5:36 pm

sho mi wut u gawt

LoopStationZebra
Posts: 10586
Joined: Sat Jan 17, 2009 5:57 pm
Contact:

Re: iPad

Post by LoopStationZebra » Fri Aug 26, 2011 5:50 pm

I got nothing. Well, I've got some great newsletters. Other than that, I've got nothing.

:lol:
I came for the :lol:
But stayed for the :x

Ub373NNN
Posts: 285
Joined: Wed Apr 25, 2012 1:11 pm

Re: iPad

Post by Ub373NNN » Tue Jun 12, 2012 4:52 pm

they no say any update to ipads ipods apple tv macs minis on the wwdc or they wait to go say on the end of the year?

Hidden Driveways
Posts: 1977
Joined: Tue Mar 21, 2006 8:13 pm
Location: Brooklyn, NY
Contact:

Re: iPad

Post by Hidden Driveways » Tue Jun 12, 2012 7:02 pm

They to go say the old new iPad getting Siri with the iOS 6.

Ub373NNN
Posts: 285
Joined: Wed Apr 25, 2012 1:11 pm

Re: iPad

Post by Ub373NNN » Tue Jun 12, 2012 8:20 pm

Hidden Driveways wrote:They to go say the old new iPad getting Siri with the iOS 6.
go to forgive on me, i what to mean is i no hear any HARDWARE updatings on any on them in the wwdc.
but i go to get on happy for siri showing some loving to the ipads.

Post Reply