De Nederlandse thread!
-
liveISlife
Re: De Nederlandse thread!
Neukend Lelystad bedoel je.sunaivod wrote:Ik woon in fuckin Lelystad
Ja lach maar.
Kijk als je in de Grachtengordel wilt wonen, dan moet je homo worden, net als Synchro.
Die grote jongens? Die grote jongens? Is wanneer die Afrikanen binnenkomen met die kilo's, staan wij te wachten om die kilo's af te pakken. En dat zijn wij, dat zijn onze hasselaars.
http://www.youtube.com/watch?v=j0B1Ukdr ... re=related
Hup België Hup!
Telkens ik deze thread zie opduiken krijg ik zin in Punica! (word al jaren niet meer verkocht bij ons)
Jullie Hollanders krijgen toch altijd het beste. Behalve bier dan natuurlijk want Heineken is niet te drinken.
Mmm.. Broodje kroket!
Telkens ik deze thread zie opduiken krijg ik zin in Punica! (word al jaren niet meer verkocht bij ons)
Jullie Hollanders krijgen toch altijd het beste. Behalve bier dan natuurlijk want Heineken is niet te drinken.
Mmm.. Broodje kroket!
Hmm als mensen hier over Heineken praten, valt vaak ook het woordje slootwaterhoffman2k wrote:Hup België Hup!
Mmm.. Broodje kroket!
-
LoopStationZebra
Hup Hup!
I don't know what that means but it's fun as hell to say.
I came for the
But stayed for the
But stayed for the
Punica , eew lol
Dat is toch dat spul waar wei in verwerkt is, het afval van het rijpings proces van kaas?
Je zou blij moeten zijn dat men dat niet in belgie verkoopt lol
Dat is toch dat spul waar wei in verwerkt is, het afval van het rijpings proces van kaas?
it is. And with all thoooose voooowels, pretty much anything read phonetically sounds like a pr0n soundtrack.LoopStationZebra wrote:Hup Hup!
UTENZIL a tool... of the muse.
volgensmij is dat Rivella..drako wrote:Punica , eew lol
Go Go!LoopStationZebra wrote:Hup Hup!
Poster wrote:volgensmij is dat Rivella..drako wrote:Punica , eew lol
Punica is fruitsap. Hier is het een ander merk geworden (met andere smaak). Als ik me niet vergis is het Tropicana geworden (word hier geproduceerd) en is nu de "luxe" fruitsap van Europa.
Het is verdwenen in die periode dat gans het land dacht dat ze ziek waren van cola.
Rivella is inderdaad datgene met afval erin volgens google.
Kheb zelf in een Pepsico fabriek gewerkt, ik kan je verzekeren dat er niets smerigers verwerkt word dan aardbeien-pulp voor smoothies. Of Mango, stinkt al even hard.
Visiting Holland during a World Cup they're playing in is magical.Poster wrote:Go Go!LoopStationZebra wrote:Hup Hup!
10 times more orange than Queens Day and everywhere you hear people shouting "Hup Holland Hup".
Free crap everywhere you go and when their team is playing most towns are orange ghost towns with always a noisy bar within earshot.
Fast forward to this summer, the scene: A bar full of drunk dutchies watching the game wearing orange 3d glasses. Note to self.. Stock up on orange 3d glasses
Can you invade us please? Looks like my government is about to fall again 
Denk dat ik in de war was met het merk Taksi.hoffman2k wrote:Poster wrote:volgensmij is dat Rivella..drako wrote:Punica , eew lol
Je zou blij moeten zijn dat men dat niet in belgie verkoopt lol![]()
Punica is fruitsap. Hier is het een ander merk geworden (met andere smaak). Als ik me niet vergis is het Tropicana geworden (word hier geproduceerd) en is nu de "luxe" fruitsap van Europa.
Het is verdwenen in die periode dat gans het land dacht dat ze ziek waren van cola.
Rivella is inderdaad datgene met afval erin volgens google.
Kheb zelf in een Pepsico fabriek gewerkt, ik kan je verzekeren dat er niets smerigers verwerkt word dan aardbeien-pulp voor smoothies. Of Mango, stinkt al even hard.
Dacht dat dit een beetje hetzelfde was als Punica.
Enfin, kom het halen kom het halen, we hebben het in overvloed