Södra Sverige
-
-
-
Malmö ftw!
http://www.myspace.com/abakeofsweden
Nån som vill gör techno? Eller bara synka midi, alla på bollen!
http://www.myspace.com/abakeofsweden
Nån som vill gör techno? Eller bara synka midi, alla på bollen!
-
-
...inte techno precis... www.lofimassahkah.net
-
-
-
Jag är för dålig och långsam, sorry...
Vad sägs om att styra upp något i skåne snart om inte annat, vi som nu bor där? Kan vi inte ha en Abletonfestival på Rundgång? Eller ett event i ljudkullen till sommaren? Eller det där kafet som ligger på MAF, rätt billigt att hyra har jag hört.. Jag pluggar på K3 så kan kanske lura till mig deras blackbox, om än inte så troligt..
Vad sägs om att styra upp något i skåne snart om inte annat, vi som nu bor där? Kan vi inte ha en Abletonfestival på Rundgång? Eller ett event i ljudkullen till sommaren? Eller det där kafet som ligger på MAF, rätt billigt att hyra har jag hört.. Jag pluggar på K3 så kan kanske lura till mig deras blackbox, om än inte så troligt..
-
Då kanske du har lite trådar som du kan dra i..? Förutsatt att man vill spela i MAHs lokaler? Pluggar kaospilot så har kanske inte de fetaste kontakterna just vid blackbox osv..Lo-Fi Massahkah wrote:Jag arbetar på Lärarutbildningen över gatan.
-M
Snyggt jobb med monoModulator förresten, har dreglat efter en Lemur alldeles för länge nu..
-
Trådar? Ja, kanske. Jag vet att högskolan hyr ut lokaler ganska frekvent för konferenser osv. Kanske inte helt pigga på att låna ut. Vet ej. Fast man kanske inte behöver fråga...?yanquiuxo wrote:Då kanske du har lite trådar som du kan dra i..? Förutsatt att man vill spela i MAHs lokaler? Pluggar kaospilot så har kanske inte de fetaste kontakterna just vid blackbox osv..Lo-Fi Massahkah wrote:Jag arbetar på Lärarutbildningen över gatan.
-M
Snyggt jobb med monoModulator förresten, har dreglat efter en Lemur alldeles för länge nu..
Jag hade en idé för nåt år sen att dra ihop en workshop/träningsläger/Livejam en helg i Malmö. Just i högskolans lokaler. Sen blev jag lat. Men idén är bra - att träffas och dela med sig av idéer, spela tillsammans och dricka öl.
Kul att du kollat på monoModulatorn. Lemurinköpet har varit toppen. Jag sålde mina syntar för att finansiera den. Efterhand har mer och mer gått på blocket. Nu har jag Live 7 Suite, Axiom 49 samt Lemuren. Skönt. Kompakt.
-M